Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Η "απλότητα" της νομοθεσίας της "σωτηρίας"της παιδείας.

Η παιδεία είναι γνωστό ότι ενδιαφέρει τον κάθε ΄Ελληνα και πολύ περισσότερο τον Έλληνα γονιό.Η απλότητα της νομοθεσίας είναι απολύτως σημαντική ώστε ο κάθε γονιός που ενδιαφέρεται να μπορεί να διαβάσει ένα νόμο και να καταλάβει πώς καθαρίζεται ένα σχολείο,πώς δουλεύει ένα ίδρυμα.Το "πράττειν"της νομοθετικής εργασίας με τον τρόπο που εμφανίζεται πιο κάτω εφαρμόζει μια λογική η οποία περιέχει ένα "εξαναγκασμό".Τον "εξαναγκασμό" της διαμεσολάβησης.Η νομοθετική εργασία στη πράξη δημιουργεί επαγγέλματα και διαμορφώνει "δαπάνη διαμεσολάβησης".Μπορεί κάποιος να δεχθεί ότι ο αυτουργός της νομοθετικής εργασίας δηλαδή οι βουλευτές που ψηφίζουν το νόμο δεν έχουν ακριβή επίγνωση του νομοθετικού πράττειν; Πιστεύουν ότι ο Έλληνας πολίτης είναι εξοικειωμένος με αυτή τη "νομοθετική αγνωσία"- σύγχυση ή μήπως δεν είναι δουλειά του να διαβάζει τους νόμους;Είναι παράλογο να αισθάνεται σε αυτό το λαβύρινθο κάπως χαμένος;Γιατί όμως δημιουργούμε ακόμη και σήμερα μια διαμεσολαβητική δημοκρατία;Αφελής ερώτηση θα πείτε. Όμως η προβληματική της αιτιότητας πρέπει πάντα να τίθεται. 

Παρατίθενται μερικά μόνο παραδείγματα.Υπάρχουν παντού σε κάθε νομοθετικό χώρο.

 ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4076/τ.Α/ΦΕΚ 159/10.8.2012
Ρυθμίσεις θεμάτων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών
Ιδρυμάτων και άλλες διατάξεις.

 Άρθρο 6
Καθαρισμός σχολικών μονάδων

4. Στο τέλος της περίπτωσης β΄ της παραγράφου 6
του άρθρου 20 του ν. 3966/2011, όπως αντικαταστά−
θηκε με την υποπερίπτωση γ΄ της περίπτωσης α΄ της
παραγράφου 6 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012 (Α΄ 86),
προστίθεται εδάφιο ως εξής:

 Άρθρο 10
Άλλες ρυθμίσεις
1. Η παρ. 23 του ένατου άρθρου του ν. 4057/2012
(Α΄ 54) καταργείται και επανέρχεται σε ισχύ η παρ. 23
του άρθρου 2 του ν. 2621/1998 (Α΄ 136),όπως τροποποι−
ήθηκε με την παρ. 11 του άρθρου 58 του ν. 4009/2011
(Α΄ 195). Οι προβλέψεις της παρ. 23 του άρθρου 2 του
ν. 2621/1998 ισχύουν και για τους φορείς που διαδέχθη−
καν ως καθολικοί διάδοχοι αυτούς που αναφέρονται
στην ανωτέρω παράγραφο, δυνάμει συγχώνευσης δι’
απορρόφησης.

Άρθρο 9
Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης

2. Τα στοιχεία β΄, γ΄ και ε΄ της παρ. 2 του άρθρου 10
του ν. 3696/2008 (Α΄ 177) όπως τροποποιήθηκαν με το
άρθρο 45 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) και το άρθρο 31 του
ν. 4027/2011 (Α΄ 233), τροποποιούνται ως ακολούθως:

3. Το τρίτο εδάφιο του στοιχείου δ΄ της παρ. 2 του
άρθρου 6 του ν. 3696/2008 (Α΄ 177), όπως τροποποιήθηκε
με το άρθρο 45 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) και το άρθρο 31
του ν. 4027/2011 (Α΄ 233), τροποποιείται ως εξής:

4. Το άρθρο 15 του ν. 3696/2008, όπως τροποποιήθηκε
με το άρθρο 45 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) και με το άρθρο
31 του ν. 4027/2011 (Α΄ 233) , τροποποιείται ως εξής:

5. Το στοιχείο β΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3696/
2008 (Α΄ 177), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 45 του
ν. 3848/2010 (Α΄ 71) και το άρθρο 31 του ν. 4027/2011 (Α΄
233), τροποποιείται ως ακολούθως